mandag den 17. februar 2014

Sofa Surfing!

Vi skal ikke have en ny sofa lige nu - meeeeen det afholder mig ikke fra at gå amok på nettet og finde alt muligt spændende. Det kom sig egentlig af at jeg så en Mies van der Rohe Barcelona daybed på dba.dk. Pu ha, den er godt nok fin, sådan en der. Og min mand og jeg har længe været enige om, at vi ved næste køb ville droppe hjørnesofaen og så gå videre med en enkelt sofa og JA, en fin lille daybed som supplement....
Mies Van der Rohe Barcelona daybed, set til kr. 25.000,- på dba - ja, man kan jo godt drømme!
 
&Tradition sofa, set på trendbazar.dk til kr. 22.995,-
Fritz Hansen Favn sofa til kr. 57.982,- på livingshop.dk - gisp!
Nanna Ditzel sofa fra casanova.dk til kr. 16.948,-
Som I nok kan se af mine fund, er jeg mest til de mørke, stilrene sofaer. Det er nok fordi jeg er af den type, der konstant laver ændringer i mit hjem, og så duer det bare ikke med en sofa, der skriger en bestemt farve eller stil. Men så er det jo godt, at de findes i alskens vidunderlige farver....

Så surfer vi videre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar