mandag den 24. februar 2014

Menu vender stærkt tilbage!

Bagest i min køkkenskuffe har jeg tre skåle stående med sådan en sort streg siddende på siden. De er fra Menu. Og du kender dem helt sikkert. Den ene af skålene har et skår, fordi jeg har faktisk brugt dem meget - den ene er en helt perfekt soveskål. Men som tiden gik, blev de der sorte streger altså lige en tand for kedelige, så nu har de stået og samlet støv i ret lang tid. Og siden de sorte streger, har Menu - efter min mening - ikke lige haft det store at byde på. Men nu - lige PLUDSELIG - skal jeg da lige love for, at de er vendt stærkt tilbage. Jeg har tidligere på bloggen fremhævet et af deres nyere ting - nemlig Gridy spejlet - men de bliver bare ved!  Tjek lige nogle af mine favoritter:

Kaschkasch Floor Mirror - jamen hvilket hjem passer det ikke ind i?
POV lysestage - jeg elsker 3D effekten

Yeh Wall table - det er da smart! Og enkelt. To styks tak.
Tilt Cutting Board - uuuh, den ville være fin på mit køkkenbord.
Ahr, mand hvor er det lækkert! Med det sagt, vil jeg stadig vove at påstå, at Menu sidder inde med nogle "fusere". Det er som om, at de har så travlt med at lave et så stort udvalg som muligt, at der lige er en smutter i farten her og der. Altså, bare fordi at kobber er in og marmor er in, er det ikke særlig kønt, når det bliver samlet i én lysestage. Og den der med at have et stel med grafik og trælåg - jeg synes bare den er lidt brugt efterhånden. Gad vide om det er sådan en "enhver-med-respekt-for-sig-selv-har-en-serie-med-grafik-og-trælåg"-ting, man har i branchen? Og så good old vase i vase... ahr come on, lidt forårsrengøring i produktudvalget ville ikke skade. Men jeg holder mig stadig til, at Menu har SÅ meget at byde på, og jeg glæder mig til deres næste træk. 

Vasen i vasen - har vi ikke set den nok?

Tadaaaaa! En skål med trælåg. Og grafik. Hvem havde set den komme?

Ja, altså smag og behag, men...nej.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar