mandag den 10. september 2012

Velkommen til min blog - og til mig!

Så er vi i gang! Nu har jeg gået i et halvt år og ulmet over, hvordan min boligblog skal se ud: Hvordan grafikken skal være, hvad jeg skal skrive, hvordan jeg skal præsentere mig selv. Og ligeså meget om hvordan den ikke skal være. Jeg har en hel lille bog med masser af idéer, og min blog har GODT NOK heddet mange ting. Og det hele blev efterhånden bare blevet til en gang blablabla i stedet for en decideret blog - så f*** grafikken indtil videre, navnet er på plads, og jeg er i gang!

Velkommen til min blog!
Jeg hedder Tina, jeg er 30 år gammel og lider af kronisk detaljeopmærksomhed. Jeg forholder mig til alt hvad der foregår omkring mig af farvespil og opsætninger, og det kan faktisk gøre noget så simpelt som en ganske almindelig tur i supermarkedet til en ret udmattende oplevelse...

Og så elsker jeg alt hvad der har med design, decor, møbler, indretning, kunst og farvesammensætning at gøre. Jeg mener ikke, at smukke ting skal definere os. Men jeg mener, at vi er i vores fulde ret til at give os selv lov til at nyde de smukke ting, vi har mulighed for at omgive os med i hverdagen.


Jeg har hjemme lidt uden for Århus, hvor min mand har bygget en fantastisk villa til os. Jeg elsker vores hjem og har konstant nye idéer til, hvordan man liiiiiige kan omdekorere badeværelset eller flytte rundt inde i stuen.  Ja, jeg har sågar så mange idéer, at der ikke er plads til dem alle hjemme hos mig. Så hvorfor ikke dele?

Jeg har en cand.ling.merc.comm (yes sir!), og har indtil for nylig arbejdet som projektleder i en større, dansk virksomhed. Men arbejdet røg sig en tur, og jeg kan nu 100% koncentrere mig om at blive bedre inden for indretning, design og kreativtet.

Jeg bør nok nævne, at jeg som person er lidt et klodset rodehoved en gang i mellem. Selv om jeg VIRKELIG godt gad det, husker jeg bare ikke skure vasken med skurepulver hver aften. Derfor kommer der i bloggen også lidt tips til, hvordan man FOR EKSEMPEL rengør en lidt svigtet håndvask, eller fjerner og forebygger kalken ude på sit badeværelse.

Men mest af alt er bloggen fyldt med en masse lækre tips og tricks til din bolig. Velkommen til og enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar