lørdag den 31. august 2013

Royal Copenhagen - nu på flaske

Her til efteråret lancerer Royal Copenhagen deres nye multifunktionsflaske til middagsbordet.

Lukkemekanismen i låget, der består af en lille kugle, sikrer en tæt lukning, når flasken står på køl, og gør det samtidig let at hælde den rette mængde ud. Silikonen i samme låg sørger også for at kanden ikke drypper. Flasken kan også gå i opvaskemaskinen - ja tak! Jeg hører til dem, hvis rødvinsglas, der ikke kan gå i opvaskemaskinen, nærmest gror mug inden jeg får mig taget sammen til at vaske dem. Jeg HADER at vaske op i hånden, jeg har stadig traumer fra studietiden. Den kan i øvrigt også gå i mikrobølgeovnen.

Multifunktionel flaske fra Royal Copenhagen til kr. 299,- på royalcopenhagen.com

 Jeg synes da den ser meget lækker ud! Jeg har selv tallerkner fra hvid riflet, så at få flasker på bordet, der ligner, ville nok være en tand for meget. Men har man penge på lommen og lyst til at bruge dem på lidt lækkert udstyr til middagsbordet, så er her et godt bud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar