lørdag den 24. august 2013

PiskerisET!

For ikke så længe siden skrev jeg et indlæg om en ikke så heldig tur i Inspiration. Jeg har hørt fra dem, for jeg skrev rent faktisk til Inspirations hovedkontor og henviste til bloggen.

Kære Tina Overgaard,

Tak for din mail.
Vi har set på bloggen og tager den holdning der gives udtryk for til efterretning.

Med venlig hilsen,
Henrik Elkær
Direktionsassistent

Inspiration A/S


Det er Inspirationsk for "vi er pisse ligeglade med din oplevelse i Inspiration". Henrik er nok heller ikke provisionslønnet. Men jeg vil sige, at jeg synes det var rigtig pænt af dem at skrive tilbage.

WMF Profi+ set på salling.dk til kr. 199,-
Nå, men af blogindlægget kan det læses, at jeg købte et piskeris til den svimlende pris af kr. 199,-. Det drejer sig om WMF Profi+ piskeriset, der blev købt fordi mine andre piskeris ikke kunne gå i de små gryder uden at det blev noget hat.

Og så er spørgsmålet, om det kan betale sig at købe et s**** piskeris til sådan en pris. Og for mit vedkommende er svaret et stort, rungende JA. Jeg bruger det piskeris til at lave grød til min søn to gange om dagen, og nu vil jeg slet ikke undvære det. De små gummidutter for enden af piskeriset gør, at det ikke larmer når man står og bakser med det, og så glider det smukt henad grydens bund, så man ikke føler at man står og skraber grydens overflade (hvis man nu havde teflonbelagte gryder, hvilket jeg - gudsketakoglov - ikke har længere). Det ligger rigtig godt i håndleddet, er let at røre med, og er i det hele taget bare... perfekt. Konklusionen må være, at bruger man sit piskeris meget, eller holder man bare af at have noget lækkert grej i sit køkken, så kan det kun gå for langsomt med at få fat i sådan en baby her. Men laver man kun et skvæt sovs til den årlige julefrokost, kan den klart undværes.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar