tirsdag den 9. oktober 2012

Nordiske lækkerier




Har I set Bright Sprout lampen fra det aarhusianske Nordic Tales? Den er fantastisk. Den hviler ganske enkelt i sig selv med sine runde, smukke former, og ja, sit - ganske enkelt - fuldendte design. Jeg elsker når man kan lave noget enkelt, virkelig low-key, og så bare få det til at se så super godt ud. Jeg ville købe 3-6 stykker, sætte dem op foran et gulv til loft vindue, og så bare lade dem være smukke, svævende skulpturer om dagen og lækker hyggebelysning om aftenen. Eller måske lade dem omkranse et yndlingsmaleri/yndlingsplanten/yndlingswhatever. Uh, eller købe flere og så bruge dem som en alternativ lysekrone over spisebordet! Der er ingen grænser! Det er det, der gør denne lampe så fantastisk.

Nordic Tales har ikke vist så meget af sig endnu, men jeg glæder mig allerede til at se deres næste påfund - for noget siger mig, at det bliver godt!

Nordic Tales Bright Sprout Lampen fås f.eks. på kaiku.dk til kr. 400,-/stk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar