fredag den 26. oktober 2012

Havde jeg tid her i weekenden...

...ville jeg tage turen til Herning, for denne lørdag - og kun lørdag - er der nemlig Stumpemarked i Messecenter Herning. Der kan du uden tvivl komme hjem med noget, du liiiiige står og mangler... Se www.mch.dk eller www.stumpemarked-herning.dk.

Til gengæld ville jeg for alt i verden undgå garn.dk`s "lagerudsalg" i Kolding - sikke da en omgang luftkasteller. I håbet om at kunne købe noget billigt, lækkert garn til at lave et dejligt vinterslumretæppe tog jeg hele turen fra Aarhus til Kolding, for blot at kunne konstatere, at garnet kun var sat 10% ned. 10%???!! What?! Men bevares, for at imødekomme de, der var kommet på grund af de annoncerede 60% nedsatte varer, var der da også et par kurve med noget sammenfiltret garn i vidt forskellig størrelse, kvalitet, nuance og jeg skal komme efter dig. Mage til farce. Don´t do it!

Jeg hepper på Herning stumpemarked! Go for it!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar