torsdag den 5. december 2013

Jeg sad faktisk og ledte efter nogen i læder...

Knager fra Byb Design kr. 45,-/stk.
Byb Design kendte jeg ikke til, før jeg sad og surfede rundt efter nogle nye greb til vores bryggers. I læder. Men ganske tilfældigt faldt jeg over disse smukke, enkle knager, der også kan bruges som greb til skabe og skuffer.
Jeg faldt for versionen i kobber!

Grebene er af matlakeret eg, der giver en god holdbarhed, og så har snuden lige fået et dyp i malerspanden for lidt kolorit. De fås i ti lækre farver, og jeg faldt for den kobberfarvede, som nu skal pryde vores bryggers.

Smut endelig ind på www.bybdesign.dk og skynd dig at købe dem før nogen lurer, at de sagtens kan sælges for betydeligt mere end 45 sølle kroner!

Ja, og lædergrebene må vente.. eller også har jeg da nogle badeværelseselementer, der godt kunne bruge nogle lædergreb!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar