onsdag den 2. januar 2013

Finurlige og skønne tegninger til din væg



Ja, jeg ved ikke med jer, men min pengepung er ret slim efter en gang jul og efterfølgende jagt på  - og køb af - udsalgsvarer. Ikke desto mindre er det hyggeligt med lidt nyt på væggene, og er der noget, der kan pryde alle vægge, er det Bob Noons illustrationer. De er finurlige og inspirerende, ganske enkelt. Jeg fandt dem i storpostkort-form inde i Illums Bolighus. Med en simpel google søgning på Boob Noon kan man også finde dem i langt de fleste on-line butikker.

Jeg har tænkt mig at sætte dem i en sort ramme, der kan fremhæve de fine linjer i tegningerne, og så hænge dem op et lidt ukurant sted for at understrege det skæve og sjove ved dem. En god og billig måde at få lidt spunk ind i boligen, når du trænger til fornyelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar